Ahmadinejad is not Iran's President - احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیست - Ahmadinejad n'est pas le Président de l'Iran - Ahmadinejad is niet de president van Iran - Ahmadinedschad ist nicht der iranische Präsident - Ahmadinejad non è il Presidente dell'Iran - Ахмадинежад не президент Ирана - وأحمدي نجاد ليس الرئيس الايراني - 内贾德不是伊朗总统 - अहमदीनेजाद ने ईरान के राष्ट्रपति नहीं है - אחמדינג 'אד הוא לא נשיא איראן - Ahmadinejad bukan Presiden Iran - アハマディネジャドイラン大統領されていません - Ahmadinejad ไม่อิหร่านของประธานาธิบดี - Ахмадінежад не президент Ірану - 아마 디 네 자드이란 대통령이되지 않습니다 - Ahmedinejad İran Cumhurbaşkanı değildir - Ahmadinejad is nie Iran se president - Ахмадинеджад не е Иранският президент - Ahmadinejad ay hindi Iran's Pangulo - Ahmedinedžad nije Iran's President - Ahmadinejad ei ole Iranin presidentin - Ahmadineyad non é o presidente do Irán
ايلنا:جانشين سازمان بسيج اصناف کشور با اشاره راهپيمااي روز قدس گفت:در روز قدس عده‌اي با نوار سبز، شعار مي‌دادند و مشت‌ها را به طرف راه‌پيمايان مي‌کردند و مي‌گفتند مرگ بر روسيه و مرگ بر چين. همين روسيه و چين بودند که از بسته پيشنهادي ايران دفاع کردند و الان که ما به وحدت نياز داريم يک عده‌اي ناجوانمردانه به جاي اين‌که بگويند مرگ بر آمريکا، مي‌گويند مرگ بر روسيه و چين.


به گزارش ايلنا سرهنگ کريمي در مراسم گردهمايي اصناف وبازاريان تهران درمسجد امام (ره) بازاربا اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:ما سال‌هاست که هفته دفاع مقدس را برگزار مي‌نماييم؛ بعضي‌ها فکر مي‌کنند که هفته دفاع مقدس خيلي ضرورت ندارد که برگزار گردد، ولي بنده به شما عرض مي‌کنم که حقيقتا فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به صورت يک گنجينه و ذخيره بزرگ است که هر قدر از اين گنجينه بزرگ برداشت نماييم هرگز زوال نخواهد داشت.

وي ادامه داد: در بحث دفاع مقدس که به عنوان يک دفاع جانانه و قهرمانانه و يک نقطه عطف در تاريخ ما ثبت شده و جمله‌اي از امام(ره) داريم که مي‌فرمايند « اين جنگ براي ما يک نعمت است» وقتي صحبت از جنگ مي‌شود به ذهن هرکس خرابي شهرها، نابودي، مرگ، اسارت و رشادت وغيره به ميان مي‌آيد. چگونه است که حضرت امام (ره)آن را يک نعمت مي‌نامند براي ملت، و يک علامت سوال براي ما گذاشته که اگر معني کنيم، خواهيم ديد که دفاع مقدس يک برنامه زندگي است براي آناني که مي‌خواهند آزاد و به صورت انسان زندگي کنند.

كريمي خاطر نشان كرد: امروز که در مسجد امام(ره) مراسم هفته دفاع مقدس برگزار مي‌گردد همه ما افتخار مي‌کنيم که مملکت ما از امنيت بسيار خوبي برخوداراست، اين از نتايج حماسه دليرمردان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است که با رشادت و از جان گذشتگي اين امنيت را براي ما به وجود آوردند.

جانشين سازمان بسيج اصناف کشور خاطرنشان كرد: يادمان نمي‌رود که در اوايل جنگ براي نابود کردن تانک‌هاي دشمن که با گلوله آرپي‌جي شکار مي‌شد در سال‌هاي اوليه جنگ ما موشک آرپي‌جي نداشتيم و يک مقداري فقط از قبل داشتيم و بايد از بازار سياه و قاچاق تهيه مي‌کرديم. اين جنگ استعداد جوانان ما را شکوفا کرد.
فشاري که در طول جنگ بر ما آمد باعث شد که ما امروز به اينجا رسيديم که دانشمندان جوان ما در عرصه صنايع موشکي و دفاعي به پيشرفت‌هاي بزرگي نايل آمدند و امروز ما با موشک‌هاي شهاب 1و2و3وسجيل 1و2 که ساختيم و عملياتي وآزمايش نموديم و ساير پيشرفت‌هايي که در صنعت هسته‌يي داشتيم فقط برگرفته و متاثر از دفاع جانانه عزيزان ما در هشت سال دفاع مقدس است و اين همين جوري به دست نيامده است. شايد اگر هشت سال دفاع مقدس نبود هيچوقت استعدادها شکوفا نمي‌شد.

وي تصريح كرد: اين فرهنگ مقاومت و دفاع برگرفته از ولايت و ولايت‌مداري مي‌باشد. امروز خيلي‌ها از ولايت حرف مي‌زنند و صحبت و سخنراني مي‌کنند، اما ولايت‌مداري فقط به شعار و سخنراني نيست. ولايت‌مداري بايد در عمل ثابت شود. رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جانشان را در طبق اخلاص براي ولايت داده‌اند و ثابت کردند که ولايي هستند و امروز جاي تعجب است که خيلي‌ها از ولايت و آرمان‌هاي امام حرف مي‌زنند، ولي دارند تيشه به ريشه انقلاب مي‌زنند.

وي با بيان اينكه " اگر ما از تاريخ عبرت نگيريم، بعيد است که به عاقبت به خيري برسيم" يادآور شد: در زمان حضرت رسول اکرم(ص) جبهه حق و باطل وجود داشته، اگر مي‌گفتند حق را نشان بدهيد همه پيغمبر اکرم(ص) را نشان مي‌دادند و اگر به کسي مي‌گفتند باطل را نشان بدهد ابوجهل را معرفي مي‌کردند. حق و باطل آشکار بود و به راحتي جبهه را تشخيص مي دادند اما در زمان حضرت علي (ع) حق وباطل و مرزهاي تفکيک کننده به گونه‌اي شد که ديگر تشخيص حق و باطل مثل زمان حضرت رسول الله نبود و به بصيرت نياز داشت و آن‌هايي که بصيرت نداشتند زمين خوردند. کساني بودند که در رکاب حضرت علي(ع) بودند و در جنگ‌ها هم در کنار ايشان زخمي شدند ولي به خاطر بي‌بصيرتي عاقبت به خير نشدند و جهنمي شدند.

كريمي خبا اشاره به سخنان اخير رهبر انقلاب،اظهار داشت:اين‌که رهبري مي‌گويد از مسائل پيش آمده بايد عبرت بگيريم، براي همين است و اگر جستجو نکنيم و بصيرت لازم را کسب نکنيم و به سخنان رهبري توجه نکنيم و در مسير اصلي که مسير هدايت است قدم برنداريم، ما هم به سر نوشت همان‌هايي که در صدر اسلا م گرفتار شدند دچار مي‌شويم.

وي با اشاره به حوادث بعد از انتخابات گفت:اكنون بيش از صد و ده روز از انتخابات گذشته و هنوز يکي از مسائل روز، مساله بعد از انتخابات است؛ چرا ما مي‌گوييم که هنوز مساله انتخابات مساله روز است؟ چه کساني باعث شدند که هنوز اين مساله انتخابات مساله روز باشد؟ چه کساني اين آشوب‌هاي خياباني را به پا کردند؟ محرکين آن کي بودند؟

در روز قدس هم متاسفانه شاهد آن بوديم که يک عده‌اي با نوار سبز، شعار مي‌دادند و مشت‌ها را به طرف راه‌پيمايان مي‌کردند و مي‌گفتند مرگ بر روسيه و مرگ بر چين. همين روسيه و چين بودند که از بسته پيشنهادي ايران دفاع کردند و الان که ما به وحدت نياز داريم يک عده‌اي ناجوانمردانه به جاي اين‌که بگويند مرگ بر آمريکا، مي‌گويند مرگ بر روسيه و چين.
 مردم ما شعار مي‌دهند استقلال آزادي جمهوري اسلامي ولي آنان شعار مي‌دهند استقلال آزادي جمهوري ايراني. از طرف ديگر هم حضرت امام(ره) اين روز را روز قدس و روز اسلام اعلام کرد و فلسطين را از اين مظلوميت درآوردند و الان که ما به اوج اقتدار رسيديم به جاي شعار هم غزه هم لبنان جانم فداي قرآن مي‌گويند نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران. اين چهره‌ها الان روشده است و اگر اين مسير ادامه داشته باشد و اگر ادعا کنند که هنوز هم امامي و ولايي هستند، ما نمي‌پذيريم.



0 نظرات:

ارسال یک نظر

سایر اخبار را در اینجا بخوانید